Bilietų draudimas

PAPILDOMA PASLAUGA BILIETUI
Kai kuriems renginiams, priklausomai nuo organizatoriaus, yra teikiama Papildoma Paslauga. 
SVARBU: Papildomą Paslaugą galima užsisakyti tik perkant bilietus internetu ir kai kuriose TM kasose*.

Kas yra Papildoma Paslauga?
Klientas, užsisakęs Papildomą Paslaugą bilietui, gauna Bilieto draudimą.
Bilieto draudimas užtikrina, jog atgausite sumokėtus pinigus už apdraustą bilietą, jeigu staiga nebegalėsite vykti į renginį atsitikus nenumatytoms priežastims, kaip Jūsų liga, avarija, artimojo mirtis ir kt.
SVARBU: Pinigai už Papildomą Paslaugą nėra grąžinami. Todėl atgausite pinigus tik už renginio bilietą, kuriam užsakyta PP.

Kaip užsisakyti Papildomą Paslaugą?
Papildomą Paslaugą užsisakyti galima tik tiems renginiams, kurių organizatoriai sutiko tokią paslaugą siūlyti TICKET MARKET svetainės lankytojams.
Papildomą Paslaugą užsisakyti galima pasirinkus renginio vietas, apačioje atsiradusiame naujame stulpelyje. Norint užsisakyti Papildomą Paslaugą bilietui, Sektoriaus, Eilė, Vietos eilutėje pažymėkite varnelę ar varneles prie bilieto skilties „PP“, priklausomai kuriam bilietų skaičiui norite užsakyti Papildomą Paslaugą. Paspaudus mygtuką Tęsti yra perskaičiuojama kaina.

Kiek kainuoja Papildoma Paslauga?
Papildomos paslaugos kaina priklauso nuo renginio ir yra nustatoma kiekvienu atveju skirtinga. Papildomos Paslaugos kaina yra pridedama prie bilieto prieš apmokėjimą.
Papildoma Paslauga taikoma tik tam bilietui, kuriam yra užsakyta, t.y. jeigu užsakyme yra 2 bilietai, bet Papildoma Paslauga varnelė yra pažymėta tik prie vieno bilieto, tuomet Papildomą Paslaugą gauna tik vienas bilietas.

Iki kada galioja Papildoma Paslauga?
Turint bilieto draudimą ir atsitikus nenumatytoms aplinkybėms, klientas bilietų platintoją privalo informuoti iki renginio dienos pabaigos, pranešdamas apie tokias aplinkybes el. paštu arba telefonu ir nurodydamas bilieto numerį bei kitus duomenis.